:)

Jahapp , nu har man inte bloggat hos Annelie bara mobilbloggat och då blir det bara lite... Skriver lite nu.

Lördag: Hela familjen åkte in till Kalmar vid klockan 16.00 typ... Först åkte vi till Rinkabyholm för att pappa skulle lämna en såg till Nicke som han hade lånat då. Sedan körde dom Nellie, Bella och mig till Annelie för vi skulle sova där :) När vi kom dit fick mamma sin present av Annelie och pappa typ ... En jätte snygg tröja, en skinn jacka och ett par svarta jeans.. Efetrsom att pappa och mamma skulle ut och äta och sedan kolla på grease så skulle Annelie hjälpa mamma med att sminka henne lite. Nellie frågade hela tiden vad är det här och varför sminkar du mamma ? :)

När mamma och pappa hade åkt så gick vi "barn" ut och körde agility med Frasse och Nemo. Nemo var så jätte ssöt när han sprang fram och tillbaka genom tunnlen för att få en köttbulle xD Efter ett atg så kom Annelie ut och sa att vi skulle åka och köpa godis och hämta pizzan som hon hade beställt. Guud vilken affär med godis :) 275 godis sorter eller vad det var alla fick plocka ihop lite. Men det fanns så mycket att plocka så Bella och jag fick nog 1 kilo var eller nåt. Sen hyrde vi en film natt på muset 2. :) Sedan åkte vi till ITALIA och hämtade pizzonrna som vi beställde.

När vi kom tbx så hade Putte kommit sedan var det bara Nicke och Carolina kvar. När dom kom åt vi mitt upp i allt när vi nästan hade ätit upp allt började katten att spy och annelie spydde nästan också... Nicke bara jahop nu är det nog ingen som vill äta mer.  Vid 21.00 kom Melvin och Anki ett tag Bella och jag spelade BUZZ medans Nellie och Melvin var ute och hoppade med Nemo. Efter ett tag började vi kolla på filmen. Vi la oss vid 22.30 för att nellie var tvungen att sova då.

Söndag: Vaknade vid halv 8 tackvare att Nellie vaknade. Annelie hämtade henne så att vi kunde sova vidare. Men jag kan aldrig somna om igen om jag har vaknat. Så efter ett tag gick jag till köket och åt frukost. När Bella också hade vaknat och ätit frukost spelade vi BUZZ igen men vi hann inte spela klart hela för att vi har sålt Ping Pong så då ville Bella vara med när han åkte. Finns inget mer roligt att skriva om....

Jihoo , idag tycket jag att alla ska sända en grattis hälsning till Emily på hennes 13 års dag =) <3
www.sixys.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sixy ;)

Hehe ;D <333

2010-08-16 @ 18:00:22
URL: http://sixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0