Klippa sig.... & mer

Jahopp , jag har ju inte skrivit in så mycket att jag klippte mig och så men jag färgade iaf lite mörkbruna slingor i.... tar ett kort..


man ser inte så mkt på bilden men men ____

Söndag: Idag så åkte vi till Tingsryd för tävling. Bella hade med Dalton och Sille och jag hade med Bisse plutt.....

Dalton skulle ut först han var 2:a han såg jätte fin ut ! 2.04,8 gick han. Nellie och emelie skulle sita på fiket men visst fan det gjorde dom inte när vi kom upp efter loppet. Dom var helt jävla borta men tillslut hittade vi dom allra längst ner ... Sen var det iaf Bisse han var 5:a på 3.19.... inte bra han bara skuttade ! Sen var det Sille han blev diskad.
Ska övertala pappa att åka och köpa grejer idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0