Sjuk humor :D

Alltså snacka om att Saga , Bella, emily och jag har sjuk humor läs ! :))

 

Jossan: Ser ni fisken som hänger sig i fönstret?

Bella: Nej, men såg du den råwzah elefanten som flög förbi?

Saga: Men den blåa enögda grisen då?!

Emily: Och nu då, nu kom det en orange panda!

(Bella går på toan, men kommer springande tillbaka)
Bella: Gissa vad jag såg på toan, en gul noshörning Utan horn!!

Saga: Nuu ser jag en kapphängare utanför, det är säkert en luffare som är på vift!

Emily: Nejmen nu kommer ju dom tre små gröna getterna på gatan, och dom promenerar hand i hand!

Jossan utropar: OOH! JAG TROR JAG SER ETT FLYGANDE FÅR I ALLA REGNBÅGENS FÄRGER!!!


Kommentarer
Postat av: det vill ni allt veta=P

världens sämsta humor

2010-08-04 @ 19:51:11
Postat av: jossan

haha , vem är du ?

2010-08-06 @ 22:01:35
URL: http://mizzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0