8 December

Skola idag som vanligt. Började med ett teknik pass. Men Emily, Elin, Elin, Alva och jag var bara med 30 min för sen skulle vi träna på låten som vi ska sjunga på skolavslutningen. ;)
Efter det hade vi en jätte lång svenska lektion. Men Elin och jag fick gå 5 min tidigare till maten.
På mat rasten gick vi ner i källaren och övade på låten igen. :D När vi kom in i klassrummet fick vi typ panik för alla var redan där så vi trodde att det hade börjat. Men som turvar hade det inte det. ;D So var det sista vi hade idag, eftersom att vi snart ska ha prov på Judendomen så går vi igenom det på varje lektion typ :s

Men nu sitter jag här blir ingen dagens outfit, ska istället fixa bloggen och sen mocka för att kunna åka till fritte ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0