God morgon ! =)

Har ni sovit sött?

Vaknade typ hela natten för att Nellie skrek :S Sen försov jag mig. Men en sak var bra det var att jag åt kladdkaka till frukost för mamma och Nellie bakade den igår =)

Nu sitter jag här och bara längtar tills ikväll Vilma, jag och Klara ska gå på Eclipse vid 21.15 och sen sover Vilma och jag över hos Annelie (min faster) tills fredag och då kommer vi att shoppa med Emily. Och sen på lördagen så ska typ hela familjen "Axelsson" åka till Böda sand på Öland, Jiiiihooo!


Snygg bild va???


Kommentarer
Postat av: noobe and the pro

kameran har tat kort se inte så förvirad ut när du tar nästa kort hälsningar noobe and the pro

2010-07-10 @ 14:53:25
Postat av: Svar

Tänk om det skulle se ut så då ! :o

2010-07-20 @ 08:55:37
URL: http://mizzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0