Hejsan

Nu skriver jag in en sammanfattning :P

Torsdag: jag och vilma åkte in till kalmar för att kolla ¨på eclipse och fira henne :) käkade glass och filmen var skit bra , ska typ se den igen.
Sen åkte vilma och jag hem till min faster annelie och sov där.

Fredag: Jag vaknade vid 8.00 och vilma vid 8.30. Vi låg i sängen och väntade lite typ och sedan gick vi ut i köket och åt frukost. Vi satt på altanen. Eftersom att vi skulle in till stan så fixade vi oss sminkade och donade xD När vi var färdiga så spelade vi eyetoy skitkul man snacka om att jag kände mig dålig för att vilma vann över mig på hästkapplöppning :S Men jag menar inte på taskigt sätt.
Vi mötte upp emily på baronen. Sedan började vi shopping rundan jag köpte ett svart linne på Gina för 40:- rea , solglasögon vita H&M för 25:- REA , solglasögon rosa till Bella H&M för 25:- REA och en jätte söt top på Monki för 70:- REA :)

Lördag: Idag åkte familjen Axelsson till bödasand. På vägen stannade vi och köpte stallgrejer. Sedan åkte vi vidare när vi kom fram gick vi ner till stranden. Vi satt allra längst fram typ. Pappa och Nellie gick i direkt men det gjorde inte jag. jag gick i efter någon timme men bella och mamma badade aldrig. På vägen hem stannade vi på en kinaresturang och åt jag tog friterade räkor MUMS! När vi kom hem upptäckte jag att jag hade fått bikinimärken. Och det gillade jag faktiskt inte för att eftersom att jag har en knyt bikini så blev det ett rosett märke :S

Söndag: Gjorde typ inget :S

Måndag: Åkte ner till sjön med mamma och Nellie i skoghult alltså :D Det var skitvarmt jag fick leka med Nellie då skulle jag hämta en docka hela tiden xD

Tisdag:
 Inget typ :S

Onsdag:  Har varit hos min sjukgymnast Lovisa i Kalmar. Nellie tog blodprov och jag fick nya övningar tilld en förbannade korsetten ! Sedan åkte morfar och jag till konsum och pantade flaskor för 200 kr. Nu sitter jag här inne på habbo xD Ni som har det kan skriva sitt namn jag heter wowhihiwow nice namn elleerrr huuur !

Lovar att jag ska blogga mer
Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0