Hejsan ! :D

28/7 : Gjorde inte så mycket idag körde lite häst och sedan gick till Sonja och Stig med Bella.

När vi åt blåbärstårta sa stig så här: Jag vet vad en komiker är! En sån som man går till om man har problem ;))

haha nooot

29/7 Körde häst idag med mamma. Körde Zingo min lilla tjockis!

På morgonen åkte mamma , jag , bella , morfar och nellie in till kalmar till hästkleniken för att Bellas häst Sille hade så vassa tänder så att dom skulle raspas. ;) När han började så sprutade han in vatten och Nellie bara: Är det vatten? varför sprutar du inte det i han ? xD sen kom det typ en nordsvensk hans huvud var typ lika stort som hela Bisse kändes det som :) 
På hemvägen stannade vi i konsum för att ta  ut två packet ett från hööks och ett från ellos. Jag fick en jeans jacka och strumpor från ellos. Och från hööks köpte Bella och jag 3 grimmor , 2 grimmskaft , 2 godispåsar , 2 flughuvor :)

drar till Saga idag med Bella och Emily xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0