Tävling 17/7

Idag skulle Bella och jag tävla på östanåkra. Mamma sa hela morgonen att vi skulle ringa och strycka för att det var regningt hemma och det åskade. men när vi kom fram så sken solen över oss. Det började med att jag fick hjälpa Bella med Sille och medans hon skulle värma honom skulle mamma och jag sela Dalton :)

Det första loppet som vi skulle vara med i var lopp 5 och detg var Dalton. Hon kom 2:a eftersom att han var så lat så hann hon rycka norsken som han hade. Sedan var det Zingo och Silles tur. Sille varf diskad med Bella och jag kom 5:a med Zingo. Sedan skulle jag köra Vilma i kvalet, jag varvade nästan hästen som jag kvalade med. Gick 2.59 utan galopp nöjd =) Sedan var det Sille en gång till nu kom han 2:a med bella. Sedan skulle jag ut med Bisse han kom 3:a på tiden 3.12 nytt rekord med 10 sek snacka om att jag är nöjd. 350 rackt ner i fickan nu laddar vi tills Kalmars dubbel i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0