Tävling kalmars dubbel :)

fredag:

Dagens resultat :

bisse 1:a jag körde
Ping Pong 0:a bella körde
Dalton: diskad bella körde
Sille: 6:a bella körde
Zingo 5:a Bella körde
Vilma: 0:a jag körde

intjänade pengar denna dag: 750 kr (y)

Lördag: Bella och jag åkte in till kalmar för att åka på grill kvällen inne på kalmartravet :) Vi hämtade upp evelina. Det var lite segt där men sen körde vi tävlingar fört var det den som kunde bygga högst torn med ballonger :D Sedan många andra med vi fick inte ett endatse poäng :S kom hem vid ca 22.30

Söndag:

Bisse 6:a jag körde
dalton: 0:a bella körde
Mellan 0:a Bella körde
Sille 6:a bella körde
Zingo 0:a jag körde
Sille 2:a Bella körde
Zingo 1:a montén jippie !! felicia Jansson var jätttte duktig som red honom :)

intjänade pengar idag: 500 kr montén hade inga prispengar


igga mitt feeejs ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0