Kalmar med F-6

Igår vid klockan 8.10 bar det av till Kalmar. Vi skulle gå på trekrona museummet och Kalmar slott. Men eftersom att det alltid är yngst först så fick 6:an gå in sist!! Elin och jag tänlte sitta dredvid varandra men det gick inte för ett pucko tog den platsen när vi hade satt oss där. Så då gick jag fram längst fram och fick sitta precis vid fönstret där chaffören sitter med Vilma och stakars Elin fick sitta bredvid Lillemor. :S När vi kom fram var det ungefär en timme kvar tills vi skulle vara på kronan museummet. 4-6 var en grupp och F-3 var den andra. Kjell tog fram bränbolls grejer men det var bara Albin som spelade med honom alla andra gick typ ner till sjön och kollade. Men vi var inte vid sjön så länge för Elin, Vilma och jag alltså alla som gick till sammans har fågel fobi ! När vi var vid Baronen frågade vi tre om man kunde få gå in på baronen ! Vi fick gå in där i 10min Vilma köpte ett par shorts på Gina xD Sen fortsatte vi att gå dit.
Men orkar inte berätta mer nu. Jag kom hem vid 15.45. Idag ska jag följa med Vilma till Kalmar och shoppa så det kommer bilder sen.
/Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0