Nys kommit in !

Har just kommit in från stallet jag ska tävla imon så man måste fixa mycket dagen innan, men nu är jag äntligen klar med det och sitter i soffan med datorn i famnen och kollar på friidrott på teven ska fixa popcorn nu med. Skolan såg ut såhär:

Dagen började med en bildlektion, eftersom att åk 6 inte har tränat så mycket på våran låt så tränade  vi på den typ halva lektionen sen fick vi gå ut och måla. Elin och jag fick gå in och hämta en penna så vi fick höra Palle och Moas låt när dom tränade. När vi kom ut sa Elin bara såhär: Snacka om 70 tals låt, dom som sjöng måste haft hippie kläder xD
Efter bilden gick vi in i klassrummet och åk 6 fick planera cykeldagen som vi ska ha på tisdag. Sen var det dags att bege sig mot Bäckebo och ha engelska. Vi fick ett prov på engelska gloser det var 48 stycket som man skulle kunna. Jag skrev på alla men jag tror inte att jag har alla rätt.
När vi kom tillbaka till alsterbro var det lunch och sedan gympa. På ympan hade vi 60m, kast med liten boll och längdhopp, det gick inte så bra för mig men Emily och jag dampade oss lite ! Efter skolan följde jag med Emily hem till henne och fixade badkläder för vi skulle ner och bada med Elin och Vilma. När vi kom ner till sjön så var Ludde och Daniel där som försökte att putta i oss ! När vi hade badat klart gick jag och Emily hem till Emily för morfar skulle komma och hämta mig för vi skulle grilla hemma. När jag hade ätit fick jag gå ut i stallet och fixa hästarna x) Nu ska jag läsa andras bloggar ! Bloggar mer imon.
/Jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0