4 november

Hello, nu sitter jag på pappas dator och bloggar, eftersom att min dator är upptagen av Saga och Bella ;)
Kom typ nyss in från stallet allt gick lite snabbare eftersom att jag spelade musik hela tiden. :D Men nu smart som jag är har jag kommit på att jag behöver en klänning till vårt disco den 12 november. Jag var ju inne igår men jag tänkte inte på det då... :S Men jag tror att jag kan beställa från h&m och hoppas att det hinner komma innan =)
Som ni ser håller Bella på och fixar min blogg lite. Allt är inte riktigt klart än, men jag hoppas att Bella kan göra klart den någon gång.

Nu ska jag lyssna på musik och kolla på klänningar som man kan tänka sig ha på ett disco. :D
Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0