6 november

Hello, idag åkte Elin och jag in till travet med mamma, pappa och Nellie. Vi skulle passa Nellie vilket inte gick så jätte bra ;) Vi lekte i dusch halen och vattnet var på där inne så Nellie blötte ner hela mig. Sen skulle vi då gå till Donald för att Nellie skulle absolut ha en korv. När vi kom dit så tog jag och Nellie en korv, det tog ca 5 min för mig att äta den och 10min efter jag hade ätit upp min korv skulle Elin ta en och när Elin hade ätit upp sin ja då var Nellie redan färdig loxom... :D När vi kom hem hände det väl inte så mycket vi satt på datorn och så. På kvällen så skulle vi spela ett fråge spel med mamma, pappa, Bella, Nellie sen Elin och jag med då. Elin och Bella var på ett lag (det rosa laget), pappa och jag var på ett (det blåa laget) och Nellie och mamma var på ett lag (det gula laget). Men det var pappa och jag som vann :)

Vi somnade 22.45 ungefär =)

Ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0