13 oktober

Kom hem från utvecklings samtalet för en stund sedan. Allt var bara bra! Som ni kanske märker så ghar vi haft en kort dag idag först ett pass med teknik med Stefan där Edvin, Alfred, jag och Alva är i en grupp som ska bygga en bro som ska hålla väldigt mycket vikt på. Efter det hade vi svenska lång pass! Jag, Joel, Elin och Alex är i en grupp idag läste vi klart Kallt som i graven som den heter. Den handlar typ om uteliggare och sånt. Sen spelade vi ett spel som hör till den boken då. Joel vann  jag kom sist. Något som jag absolut inte ville. MEN MEN man kan inte vara bra jämt. Inte för att jag är det men ändå. Sista lektionen var so slutade 10 min tidigare än vad vi skulle gjort. Linda är ju bättre än Eliza!

Som ni hörde så kom jag hem för ett tag sen, är godkänd i alla ämnen. Jag sa att när man har Krille på gympan blir det världens piss lag! Så jag har fått äran att lämna in några förslag på lag. ;) När jag kom hem gick jagoch Nellie ner och kollade om dom hade skjutit nåt. Dom hade skjutit 4 älgar. 1 skit stor tjur. Sen kom Bill och öppnade åt oss så att vi fick se deras kroppar. 

Senare blir det fritte med Vilma, Emily och Elin. Här får ni dagens outfit dock inte den bästa men det går väl.


jeans Kappahl
hoodie Kosta
T-shirt New yorker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0