15 oktober

Berättar lite om dagen igår när jag hade min tjejfest :D

Jo den började vid klockan 18.00 alla tjejer kom då och vi gick upp på mitt rum och jag öppnade presenterna och då kom Herman (Nellie bjöd in han i bussen).
Jag fick: presentkort på många olika ställen, pengar, tröja och nagelack. Av Vilma ska jag typ få någon annan gång för hon hade inte varit inne i Kalmar. Vi kollade på "30 days of night" en skräckis sket nästan på mig. Delade stol med Elin P så vi blev inte lika rädda då. Efter filmen var alla varma så vi gick ut och Herman skrämde livet ur oss! När vi kom in igen tog vi tusen kort typ. Sen skulle Herman hem, men vi bara fortsatte. Efter ett tag skulle några andra hem med och sen mer och mer. Tillsist var det bara Emily, Vilma och jag kvar. Då skulle som med åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0