18 oktober

Tjabba , idag var det skola som vanligt det började med att vi hade klassråd. Nu har vår klass äntligen bestämt oss för att ha ett disco och att vi ska försöka samla ihop pengar så att vi kan åka till Stockholm i 9:an. Direkt efter var det bara att hämta no grejerna det värsta ämnet tycker jag fattar lixom inget typ... Men nu sitter jag bredvid Alva så att hon kan hjälpa mig. Sen var det rast upp på fa som vanligt. So med Linda väntade. Jag tycket nog att det är rätt okej men lite segt nu när vi håller på med kommunen. Efter 10 min rast hade jag, Elin och Karl franska, vi hade läx genomgång. Klarade den. :) Som sista lektion hade vi svenska på ea:n ...

Nu sitter jag här och ska precis blogga på Elins och mins nya blogg som vi fixade idag :D

www.twobestfriendslive.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0