19 oktober

skolan idag igen då... Lång och seg dag ska snart gå och lägga mig men innan ska jag passa på att blogga :)

Första lektionen var engelska jag fick översätta en text med Alva, sen skulle vi göra engelska vagnen sista men elin och jag körde 20 frågor. Ni vill inte veta vad jag tänkte på som Elin skulle gissa på. Kommer inte redigt ihåg vad vi hade mer. Men på rasterna laddade jag och Emily ner jätte många appar till min mobil, bla en pruttkudde.
Som sista lektion hade vi gympa och då hade vi handboll med Veronica, jag fick inget bra första intryck på henne för hon sköt en stenhård boll i magen på mig. Sen smällde hon upp dörren rakt på Elin f och Emily :S

Ska sova nu ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0