20 oktober

Hemma efter en joggingtur med Emily och Vilma. Eller rättare sagt var det bara Vilma som joggade ;)
Efter nästan 100m stannade Emily och jag för att vi hade håll och sen kom vi inte igång igen. Så vi gick resten av vägen.

Skolan idag var bra en kort dag jag tycker att det är den näst bästa skoldagen efter fredagar då... Hade först teknik och vår bro höll 35kg ungefär. Efter det var det ett långt svenska pass i min grupp så är ju Joel, Alex och Elin med också. Medans Alex läste snackade alla andra xD Sista lektionen blev so vi skulle göra vårt eget fantasi kommun. Jag började lite ska ha ett jätte shopping center där =)

Nu ska jag snart dra ner till fritte sitter på Vilmas dator hemma hos dom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0