-

Gårdagens outfit kommer idag.... Skolan igår var väl bra kommer inte ihåg vad vi hade men jag tror att det var engelska sen var det ea och jag hade engelska då med. :) sen var det fotografering och vi skulle ta poträtt... jag kommer se helt muppad ut på dom det gör jag alltid. och när vi skulle ta klass bilden fick emily och jag dela på en pal typ medans karl bredvid mig tog en egen ;)
På gympan hade vi styrka blä... Och Emily jag lovar jag har sämre kondis än dig xD Iaf så har jag fortfarande världens kramp i bena och sen hade vi tarzan så man skulle klättra i linorna. Jag brände fan upp hela handen! aja....

Today is my birtday (stavning) grattis kanske :) Outfit kommer senare idag

ses<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0