Bara hittade denna :)

Välj månaden du är född i:

1: Jag åt upp
2: Jag slog ihjäl
3: Jag älskar
4: Jag sköt
5: Jag kramade
6: Jag knarkade med
7: Jag är tänd på
8: Jag dansade naken med
9: Jag sjöng med
10: Jag fes på
11: Jag förfördes av
12: Jag hade sex med

Välj datumet du är född på:

01: din mamma
02: en hund
03: en neger
04: Michael Jackson
05: en bög
06: en hamburgare
07: Pippi Långstrump
08: en prostituerad
09: Karlsson på taket
10: en aidssmittad pundare
11: en pundare
12: Jultomten
13: en hivsmittad raggare
14: en hora
15: en banan
16: en hund
17: Britney Spears
18: en fet hagga
19: en fet man
20: en alkis
21: en hemlös man
22: min man
23: min mamma
24: en muffin
25: min pappa
26: en häst
27: en fotboll
28: en häxa
29: min farmor
30: din pappa
31: ett får

Välj färgen på tröjan du har på dig:

Vit: för att jag gillar det.
Svart: för att jag är så jävla snygg.
Rosa: för att jag ser ut som en gris.
Röd: för att jag är skitful.
Blå: för att jag är en transvestit.
Lila: för att jag är homosexuell.
Grå: för att jag är en pundare.
Annan: för att jag är lik Göran Persson.
Grön: för att jag är bra i sängen.
Orange: för att jag brukar röka på.
Turkos: för att min mamma sa det.
Brun: för att jag var tvungen.
Ingen tröja: för att jag är kåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0