;)

Tjabba kom kanske hem från skolan för en och en halv timme :) Kort dag idag.Morgonen var det teknik, gillar inte det så mkt men men.... sen var det ett svenska pass. 1h 30 min tror jag att det var vi fick läsa högt i grupper jag var med Elin p, Alex och Joel. Bra grupp tycker jag nog xD Som sista lektion hade vi so. Snacka om att det inte blev ett bra avslut på dan.

Nu när jag kom hem fick jag en present av nellie hon är ju snäll xD jag gjorde en grej till henne och jag fick tillbaka samma men med ett klistermärke extra ;) Haha men man kan ju inte klaga hon visste att jag fyllde år x) Av mamma och pappa fick jag 500kr och sen kanske jag måste vänta en vecka eller nåt för att få nått annat. GAAH!  jag kan inte vänta tills dess. Ikväll kommer morfar med presenter mormor kunde inte följa med SHE IS SICK! och till helgen ska jag få present av annelie alltid lika spännande xD

Ska dra ses! :) <3

Kommentarer
Postat av: saga :)

grattis :D <33

2010-09-15 @ 16:31:14
URL: http://sagaajohansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack Saga xD <33

2010-09-15 @ 18:19:33
URL: http://mizzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0