Fredag 24/9

Åkte in till Kalmar idag med pappa, Nellie och bella. Blev en heldag på stan, först 1h ungefär på modehuset... Hittade absolut inget där inne. Sen gick vi bort till citygross för pappa och nellie var där och då kom han körande med bilen det var bara bella och jag stod där men nej han bara körde rakt förbi oss och vi bara flabbade. Sen köpte vi thaimat nudlar med kyckling i. Efter det blev det baronen. Där hittade jag lite saker överallt och där var vi väldigt länge till och med sålänge att pappa och nellie hann åka ut till Annelie. :)  Här är bilder på det som jag köpte ;)


t-shirt newyorker 99:-

T-shirt Newyorker 99:-

Kofta Gina tricot 249:-

Sen köpte jag en foundation (stavning) h&m 89:-
Bästis halsband glitter 79:-
Hårfläta glitter 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0