Gårdagen!

Sov ju i skolskogen, fiskade kräftor osv... Jätte kul hade vi på kvällen gick först typ alla tjejer in till killarna och sen på "natten" när några skulle sova. Pratade lite och så. På dagen efter så tog vi upp kräftburarna min grupp var Emily, Joel och Elliot :) Jag tog upp nån och i en var en jätte fisk så att jag inte fick upp buren. Och Joel plurade i vattnet med gympa skor! :D sen blev Vilma och Alfred intenjuvade. Klicka här om ni vill se!  

Äntligen hemma då. La mig på soffan direkt efter 1h så sov jag som en stock! 3 timmars sömn blev det. Sedan räknade jag alla mina myggbet hade nog 100 st tror jag. Sedan duschade jag så att jag kunde känna mig lite frech! Ska lägga in litte saker som jag vill ha nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0