Hej hej

Skolan idag var faktiskt kul... vi var på Kalmar slott och kollade på en teater den var väl sådär! Träffade iaf Linnéa där <3 Tror teatern hette Kristinas.... sen nånting xD I bussen satt jag breve Elin P vi satt längst bak och hörde alfred och dom hela vägen in till kalmar och hem :S

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och sen gick jag ut och mockade osv... sen var det mat kyckling och ris. Och när Bella kom hem så skulle vi ut och köra och så klart spö regnade det! Man ba okej?? Men nu har jag iaf tagit en chokladpudding med  grädde i. Kanske ska minska sånt och börja springa börjar bli fet! Men men nu ska jag göra matte läxan somnar väl vid 22.00 som jag brukar eller nått. Blir nog Kalmar på fredag och shoppa (yeh) ;)

ses <3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vinnarna av dagens blogg är nu presenterade i ett inlägg. Gå in och kika om du är en av vinnarna ;)

2010-09-20 @ 23:33:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

tack så mycket. hur mår du idag?

2010-09-21 @ 14:21:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0