Sorry again !

Jahopp , nu har jag inte bloggat på ett tag men det ska det bli ändring på nu...

Lördagen: mamma pappa nellie och jag var påväg och åka till kalmar då fick man det förbannade näsblodet! förskyld då händer det typ alltid. Men aja vi åkte först till Elda för vi ska köpa en ny kamin, eller sån då. Efter det så var det dags att åka till Bauhause (stavning) vi kollade lite på badrum och så för bella och jag ska ha typ ett eget uppe :)

Sedan var det dags att åka vidare till modehuset. Jag hittade typ inget men hittade iaf två bh:ar en grå och en svart på Cubus för 99:-st . sen åkte vi hem.

Söndagen: har inte gjort så mycket än men jag har fixat lite nya kategorier osv så nu ska jag fixa det . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0