Tjabba

Jahopp idag har man bara tränat Zingo ;) kändes jätte fin nu när han har vilat... Sen har Zingo och Bisse fått skor, men båda hade något skit i strålarna så det var därför att dom inte har varit bra :S Men nu ska vi ladda till Östanåkra ist ;) Nästa helg blir det hopptävling med Zingo hos Tina... :) Blir bara 20cm men han är ju ingen hopphäst.


Annelie åkte hem för ett tag sen... Tog ju med sig Nemo och Frasse hem som jag har haft en dag nue! Jag fick presenter av hemme för att jag har fyllt år :) jag fick 500kr på gina och 500kr på h&m ;) Sen köpte hon jultidningar för 700 snart har jag till en mini moped xD

btw är jag den ända här som hatar vildsvin? Vår grannes trädgård är det helt fullt med vildsvins spår och det ska visst vara en riktigt stor galt typ 1m hög :S Affe har sett den ... BRUUH !  Det här börjar att bli läskigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0