Tjabba

Tränade Zingo idag tillsammans med mamma som körde sille och pappa körde Bisse. Så jag red Zingo han kändes jätte fin hoppas att han gör det imon med :D <3

Iaf pappa skulle hoppa ur vagnen för att ta upp en sten... för den låg mitt i vägen gissa vad som hände?

Jo, pappa voltar rakt ner med huvet först.... Han står på huvet ett tag och efter en stund reser han sig upp och mamma och jag börjar verkligen att gapskratta :D Jag lovar den som hade sett det hade dött det såg skit kul ut!

Ska iaf lägga mig nu så att jag inte är trött imon när klockan ringer vid 6.30 och så är det bara att studsa upp ur sängen xD  Hoppas Zingo är lika fin som han var idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0