26 februari :D *bildlöst inlägg*

Hejsan,
har verligen inte bloggat på ett tag men nu är jag i usa också så får väl ta o göra det lite eller? :)
Här är klockan runt  2 på dagen här och bella fyller ju år idag också :D Så ikväll ska vi åka t något ställe här i Orlando kan ju inte skriva vad det är för Bella vet inte det än.. Och då kanske hon läser det ;)
Men idag ska jag bara ligga i poolen o dega och sola...
Var på Walmart igår och köpte lite smink som: en ny mascara som inte är i sverige än, puder och en puder grej & en bikini :D
Dom andra grejerna som jag har köpt är 2 par levis jeans, en levis t-shirt, jogging skor, skosnören och snart blir det mycket mycket mer ;)
ska kolla om jag kan kolla på melodifestivalen live på datan eftersom det bara går att kolla på dom utslagna bidragen i play avsnitten, sitter just nu och kollar på någon film som inte är precis den bästa och det är rätt komplicerad engelska i den så det är svårt att fatta men men :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0