27 februari

Hello,
vaknade vid 9.30 idag i amerikansk tid :D
Igår var vi på Bellas födelsedagspresent vilket var riktigt kul ;) Det var på medieval times, det var typ som på medeltiden med en tunering osv.. Alla vi var gula o röda så vi satt på deras bänk och man kan väl säga att jag tyckte att vi var den bästa hejaklacken ;) Sen så fick vi typ 4:a rätters mat som man INTE fick äta med bestick.. Men soppan var iaf inte precis god.. så jag slapp att kämpa med att äta den utan bestick, sen kom det då kyckling och revbensspjäll vilket var dagens höjdpunkt ;)
Men han vann dom 2 första och den sista skulle dom typ slå ner varandra och då kom prinsen låss som dom hade tagit till fånga så han vann och fick sin prinsessa igen ;)
Så det var lite romantik i den x) När vi åkte hem så körde det en limosin framför oss igen xD
Men iaf idag ska jag vad jag vet bara ligga i poolen o dega sen ikväll blir det walmart och mycket smink köp igen xD
Men nu ska jag ta och dra bella sitter brevid och kollar på mej hela tiden hon vill kanske ha datan eller? Ska bara ta emot några låtar sen drar jag och badar :D
Bild från stället =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: jaha okej :D så kul tack för tipset :D

2011-02-28 @ 01:54:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0