16 januari

Hejsan
har inte bloggat på ett tag nu men nu ska jag göra det. Har inte blivit av eftersom det är skola och så ;)
Men back to the reality.. :D
Åkte till Alsterbro igår vid 16 för vi skulle dansa runt granen ;)
Och efter det åkte jag hem till Emily, när jag kom fram satt ju såklart Emily i köket med datorn.. Sen tog vi ju såklart fram min dator också som jag hade med mig, fixade internet snabbt.. När datorerna var klara drog vi ner till affären. men Emily (smartot) hade inga pengar så hon ringde sin farmor så vi fick möta upp henne ;) Emily trodde hon fick en 50-lapp men det visade sej att hon fick en 100-lapp ;D Alltså hade vi 160 att köpa för ;) Köpte faktiskt upp nästan allt, en massa kakor (munkar), godis, chips osv. När vi hade köpt det gick vi hem till Philip och Freddy och hämtade ett usb som vi skulle ha. När vi kom hem igen satte vi oss vid datorn, sen gjorde vi pizza ;) Emily brände den såklart :) Vid halv 9 började vi lana Left 4 Dead vid 5 la vi oss såklart somnade vi rätt snabbt ;) Lanade alltså 8 h då Vaknade vid halv 11 gick ner käkade frukost och lanade igen har nu typ lanat 12 h sammanlagt :) Och nu ska vi dra till kalmar Emily och Elin f ska dansa så cyo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0