Hejsan ;D

Nu har jag inte bloggat på ett tag men det är för just nu har jag lixom ingen lust att blogga med en jul header och design... Så Bella håller nu på att fixa nya grejer. Och idag är det nästan bara 6 veckor kvar tills vi ska till Florida :)

Idag fick jag vakna vid 6.30 eftersom att mamma skulle till läkarn och hon ville att jag skulle följa med, så jag var där i 40 min ungefär satt lixom med mobilen under jackan för jag visste inte om man fick ha den där :D När hon var klar där så åkte vi till kvantum och handlade i ungefär 1 h. Efter det skulle vi till apoteket och eftersom jag hade ett presentkort inne på pafymeri Cazandra där gick vi in och köpte något där. Det blev en Cristina Auiglera (stavning) ;) Nu ska jag fortsätta fixa lite..

Om ni har lust kan ni ge något förslag på vad ni vill att jag mer ska ha på min blogg ;) Och kolla min och elins blogg: www.notresang.blogg.se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0