I´m back on track !

Hejsan , ska ta tag i mitt bloggande igen här :) 

Idag började vi med  teknik och vi fick ha Mary? :O (vår syslöjds fröken) .. Fick ha en massa syslöjds teori. Efter det så hade vi svenska och innan vi började den så fick några hämta våra strumpor som vi ska sälja i klassen för att kunna komma till Stockholm. PÅ svenskan hade vi en ordstaffet.. Jag var med Ebba, Fellan, Alva och Edvin. Vi vann "snabbhets grejen" så vi fick 16 plus poäng, och sen hade vi många rätt också ;) S det slutade med att vi vann. Sen var det halvklass på so:n. Först hade nyhetskryss sen hade vi som en sammanfattning av allt vi hade gått igenom den här terminen. Jag fick vara med Tobbe, Karl och Alfred och vi vnn med typ 2000 poäng ? :)
Men nu ska jag äta och sen ska jag ut till Alsterbro och kolla på film med Vilma, Emily och Vilma :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

2011-06-22 @ 15:52:58
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0